Cjenik dostave
Roba naručena u našoj internetskoj trgovini, telefonom ili e-poštom... šalje se u najkraćem mogoćem roku. Kako bismo naručene artikle dostavili što prije, odabiremo optimalan put. S našim partnerom za dostavu, tvrtkom GLS HR, dostavu možete očekivati već sljedeći dan. Ako prilikom dostave niste na navedenoj adresi, kurir će vas nazvati i u dogovoru s vama ugovoriti novi termin.
Strošek dostave
Vrta artikla | Cena |
---|---|
brisači, žarulje, žmigavci, filteri, prsluci za spašavanje, svjećice, i slični artikli | 4,95€ |
prednja svjetla, ogledala, maske, sklopke, disk pločice | 9,95€ |
Volumenski paket (Pragovi slični artikli) | 19,95€ |
Nestandardni paket (branik i slični artikli) | 79,95€ |
Svi troškovi dostave i pakiranja obračunaju se u postupku kupnje te se ispisuju na narudžbenici/računu.
Kada je naručeno više artikala i rok dobave je za neke duži, uglavnom se artikli koji su na zalihama šalju odmah, a ostali čim budu na raspolaganju. Mogući trošak dostave obračunat ćemo samo pri prvoj pošiljci, za kasnije pošiljke trošak ćemo snositi mi.
Besplatna poštarina odnosi se samo na internetske narudžbe
Dostava bilo gdje – prije podne
Naš partner uglavnom dostavlja pakete u prijepodnevnim satima na adresu unesenu prilikom predaje narudžbe. U svoj profil možete dodati i druge adrese dostave. Ako vas kurir ne uspije dobiti, nazvat će vas na kontaktni broj za ponovni termin (moguće i lokaciju) dostave.
Status pošiljke
Za informacije o trenutnom stanju pošiljke nam možete slati poruku na info@silux.hr na kojem ćemo vam dati broj vašeg paketa. Zatim putem poveznice GLS Praćenje paketa, upišite broj svog paketa te provjerite njegov status/dolazak. Za sve točne informacije ili poteškoće možete se obratiti i na GLS centralni broj +385 1 2042 672 ili na gls@gls-croatia.com.