Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Nazovite nas
01 777 67 63
Košarica
Košarica je prazna

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

Korištenjem ove stranice posjetitelj (kupac) se slaže s općim uvjetima poslovanja. Posjetitelj koji unosi bilo koje podatke obvezan je unositi samo točne i istinite podatke, informacije, materijale itd. Netočni i neistiniti podaci smatrat će se zlopourabom te će biti predani odgovarajućoj pravnoj službi. Podatke prikupljene putem internetskih obrazaca i pri naručivanju koristit ćemo samo u svrhu poslovanja poduzeća SUBAN d.o.o.

Internetski katalog, artikli i cjenik

Internetski katalog sadrži aktualnu ponudu iz našega prodajnog programa sa svim potrebnim podacima. Artikli iz prodajnih odjela svjetala, karoserija, ogledala, sustava za hlađenje, auto klime te spojki nisu originalni. Cijene u cjeniku su u eurima i sadrže PDV. Cijene vrijede na dan naručivanja robe.

Komunikacija – e-obavijesti

Ponuđač će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi.
Oglasne elektroničke poruke sadrže sljedeće elemente:
  • Jasno i nedvojbeno bit će označene kao oglasne poruke.
  • Pošiljatelj će biti jasno vidljiv.
  • Različite akcije, promidžbene akcije i druge prodajne tehnike bit će označene kao takve.
  • Način odjave od primanja oglasnih poruka bit će jasno naznačen.
  • Želja korisnika da ne želi primati oglasne poruke bit će izričito poštovana.

Ponuda artikala

Ponuda artikala na internetu se može dnevno mijenjati, za artikle na internetu važe internetne cijene.
 

Naručivanje robe

Željenu robu naručite putem internetskog kataloga tj. narudžbenice na adresu e-pošte: info@silux.hr ili telefonom na temelju cjenika. Podaci o sklopljenom ugovoru odnosno o predanoj narudžbi pohranjeni su u tvrtki SUBAN d.o.o. Ugovor se može sklopiti na hrvatskom jeziku. Ugovor, odnosno narudžbu, moguće je sklopiti telefonom, elektroničkom poštom ili internetom putem internetske trgovine. Ispravci ili dodaci narudžbi mogu se poslati elektroničkom poštom ili telefonom u roku od dva sata nakon predaje narudžbe.
 

Koraci kupnje – sklapanje ugovora ili narudžbe

Prije početka narudžbe posjetitelj internetske prodavaonice mora se registrirati kao korisnik. Nakon registracije korisnik može započeti postupak naručivanja. Kada korisnik pronađe artikl koji želi naručiti, stavlja ga u košaricu.
Koraci kupnje u košarici:
 
1. korak: Odaberite količinu proizvoda koje želite naručiti te ih potvrdite -> nastavi s kupnjom.
2. korak: Odaberite način plaćanja odabrane robe i dostave.
3. korak: Odaberite jeste li fizička ili pravna osoba i upišite podatke za plaćanje/dostavu.
4. korak: Prikazan je popis svih artikala koje želite naručiti te iznos cijele kupnje. Naručitelj u ovom koraku potvrđuje da je upoznat s uvjetima naručivanja, u protivnom nije moguće zaključiti narudžbu. U ovom koraku također zaključujete narudžbu. Nakon završetka narudžbe naručitelj će primiti elektronsku poruku s potvrdom narudžbe.

Narudžba potvrđena – ugovor sklopljen

U roku od najkasnije 48 sati ponuđač pregledava narudžbu, provjerava mogućnost dobave proizvoda te potvrđuje ili odbija narudžbu. Ako se cijena u trenutku obrade narudžbe promijeni, ponuđač se obvezuje da će pokušati korisniku ponuditi nižu cijenu ili odgovarajuće rješenje koje bi bilo obostrano zadovoljavajuće. Ponuđač pridržava pravo nazvati korisnika na njegov telefonski broj. U slučaju potvrde narudžbe porukom „Narudžba potvrđena“ ugovor između ponuđača i korisnika smatra se neopozivo sklopljenim, a u slučaju odbijanja narudžbe, ugovor se ne smatra sklopljenim.
 
Postupak obaviještavanja o kupnji
  • Poslije potvrde narudžbe, kupac primi obavijest po emailu ili sms poruci, da je narudžba primljena
  • Naša ekipa narudžbu pregleda, provjeri razpoložljivost naručenih artikala i narudžbu potvrdi ili odbije sa razlogom
  • Vezani smo izključivo na na dobavu sa strane naših dobavljača i na vrijeme, u kojem može dobavljač dostaviti artikle do naše poslovnice. U koliko dostava traje dosta duže i kupac ne želi čekati, to nam javi i artikal ćemo odstaniti iz narudžbe i vratiti kupcu več uplačeni novac, ostale artikle može kupac sačekati ili otkazati narudžbu
 
Silux, Suban d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu, koja bi mogla nastati zbog daljih dostavnih rokova, pogrešno naručenih artikala sa strane kupca ili zbog neisporuke artikala, koje nemamo u vlastitom skladištu.
 
Sve cijene uključuju PDV, osim ako to nije drugačije određeno. Cijene važe jednako za vse naše kupce u našej internet trgovini. Cijene važe u trnutko potvrde narudžbe i nemaju unaprijed određene vrijednosti. Cijene važe u primjeru plačanja gore navedenim načinima plačanja, pod gore općim uvjetima poslovanja.
 
Unatoč naporu našega tima, da bi bili točni podaci, uključujuči cijene artikala, može se dogoditi, da su podaci o cijeni netočni. U tom primjeru će kupcu u koliko tako želi, omogućeno odstupiti od ugovora.
Popusti, promocijske kode i slično, se ne zbrajaju. Popust kod individualnog artikla i promocijska koda se zbrajaju.
 

Poklon bon / kuponi za popust SILUX

Poklon bon je moguće kupiti u našoj internet trgovini. Za kupovinu poklon bona važe jednaki uvjeti poslovanja kao i za kupovinu drugih artikala. U primjeru da je vrijednost kupovine veća od vrijednosti poklon bona, onda se razlika doplati.
Popusti i ostalo kuponi SILUX se međusobno ne zbrajaju.
 

Pokloni internet trgovine SILUX

U nekim primjerima i akcijama dobijete kod kupnje artikala, koje ste naručili i koji poklon, koje vam poklanja naša internet trgovina. Poklon dobijete samo u primjeru narudžbe preko interneta i ne preko telefonske narudžbe.
 

Kupovina za pravne osobe

Postupak kupovine za pravne osobe je potpuno jednak kao i za fizičke osobe, samo da u primjeru kupovine pravne osobe u drugom koraku upišete ime poduzeća , OIB broj i da se slažete sa općim uvjetima poslovanja.
Internetna trgovina SIlux pravnim osobama omogućuje plaćanje na sledeće načine:
  • Gotovinom kad preuzimate robu
  • Preko predračuna
  • Plaćanje sa odlogom, u koliko se prodavač i kupac-pravna osoba tako dogovore
Ako želite račun na poduzeće, prihvaćate opće uvjete poslovanje koje važe za pravne osobe. Glavna razlike je u mogućnostima odustajanja od ugovora: poduzećima, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogučujemo vračanje kupljenih artikala u okviru garancijskih uvjeta. Nabrojane pravne osobe nemaju mogućnosti odustajanja od ugovora u roku 14 dana od preuzimanja artikla bez razloga, kao što to važi za fizčne osobe.
 

Dobava robe

Rok dobave robe obrazložen je u rubrici česta pitanja. Tvrtka SUBAN d.o.o.. u dogovorenom će roku zapakirati i poslati robu s priloženim originalnim računom i eventualnim uputama te garancijskim jamstvom.
 

Dostava robe

Dostava robe obrazložena je u sekciji Cjenik dostave.
 

Izdavanje računa, sklapanje ugovora i plaćanje robe

Tvrtka SUBAN d.o.o. izdaje račun za naručenu robu, a kupcu prilikom dobave robe, osim priloženog računa dostavlja i ostalu potrebnu dokumentaciju. Naručenu robu koja je na zalihama kupac plaća prilikom dostave (pouzećem). Za veće narudžbe pravnih osoba (količinske i vrijednosne), može se sklopiti ugovor, a plaćanje se provodi izravno na bankovni račun poduzeća SUBAN d.o.o. Naručena roba u vlasništvu je tvrtke SUBAN d.o.o. do plaćanja kupoprodajnog iznosa.
 

Opoziv narudžbe

Korisnik može opozvati narudžbu u roku od 2 sata nakon predaje narudžbe putem emaila ili telefona.

Pravo na odustajanje od ugovora

Kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja robe prodavaču javiti da odustaje od ugovora ili narudžbe bez navođenja razloga za svoju odluku. U tom primjeru morate artikle odmah vratiti ili najkasnije u roku od 30 dana od kad ste odustali od ugovora. Garanciju ili tehničke greške ostvarujete na osnovi orginalnog računa, povlaštene osobe – mehaničara iz kojeg je razvidno da je bio artikal atručno ugrađen. U koliko ostvarujete tehničku grešku, je poželjno da dokumentaciji predložite i obrazac za ostvarivanje tehničke greške, kojeg dobijete na našoj internet stranici.
 
Kupac koji odustane od ugovora ili narudžbe mora robu vratiti neoštećenu u originalnoj ambalaži i nepromijenjenoj količini te je poslati prodavaču.  Prije svakog lakiranja/montaže/postavljanja artikala provjerite odgovara li roba! Smatra se da je poruka pravovremena ako je pošiljka predana u roku. Jedini trošak koji snosi kupac u vezi s odustajanjem od ugovora jest direktni trošak povrata robe. 
 
Kupac koji odustane od ugovora ili narudžbe mora robu vratiti neoštećenu u originalnoj ambalaži i nepromijenjenoj količini te je poslati prodavaču. 
 
Važne informacije za vračanje artikala:
  • Kad nam vračate artikle, morate priložiti obrazac za odustajanje od ugovora i kopiju računa
  • Adresa za vračanje artikala je: SUBAN d.o.o (DPD skladište), Kovinska 4a, 10090 Zagreb
  • Preporučuje se, da koristite dostavnu službu, koja omogućuje praćenje pošiljke i da artikle ispravno pripremite za transport(možete koristiti originalnu Silux embalažu ili drugu sigurnu embalažu

U koliko ste paket vratili u DPD skladište (Kovinska 4a, 10090 Zagreb) prosimo vas da nam date dan ili dva za preuzimanje paketa i dopremu u centralno skladište u Sloveniji. Preuzimanje paketa na navedenoj adresi se obavlja dva puta na tjedan, u utorak i četvrtak. Stvarni tok povrata robe se obavlja po navedenom grafičkom prikazu.

 
U primjeru nepravilnog korištenja robe i sa time oštećenja originalne embalaže, moramo vam odbiti sljedeće procente (%). Ispod su slike primjera štećene embalaže: 

Lakše oštećenje (10%)

 

Srednje oštećenje (30%)

 

Teže oštećenje* (60+%)

 

* Kod jako oštećene robe, svaki primjer će biti invidualno razmotreno skupa sa dobavljaćem, koji će utvrditi točan odbitak.
U svakom primjeru mora roba naravno biti potpuno neoštećena/netaknuta.
 
Jedini vaš trošak koji snosite u vezi sa odustajanjem od ugovora jest direktni trošak povrata robe, osim u primjeru kada je narudžbi dodana SIlux premium usluga.
 
Platforma Evropske komisije za internetno rješevanje konflikta: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Tehničke greške

Tehničke greške su:
  1. Ako stvar nema karakteristike koje su potrebne za korištenje ili za prodaju
  2. Ako stvar nema karakteristike koje su potrebne za posebno korištenje, za koje je kupac kupuje, koja je bila prodavaću poznata ili bi mu morala biti poznata
  3. Ako stvar nema karakteristike i značajke, koje su bile izricito ili prešutno dogovorene ili predpisane
  4. Ako je prodavač dao stvar, koja ne odgovara sa uzorcem ili modelov, osim ako je bio uzorak ili model pokazan samo zbog obavijesti
Za greške koje ste uočili, potrebno nas je obavijestiti u zakonskom određenom roku. Obrazac za provođenje tehničke greške na artiklu možete pronaći ovdje.
 

Povrat iznosa kupnje

Ako je kupac odustao od narudžbe ili ugovora sukladno uvjetima za odustajanje, prodavač mu je dužan vratiti uplaćen iznos putem bankovnog računa, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana o primljenoj obavijesti od odustajanje od ugovora.
 

Povrat kaucije

U nekim slučajevima dajemo kupcu mogućnost vračanja staroga artikla ako istovremeno kupi novi artikal u našoj internet trgovini. U tom slučaju kupac uplati kauciju, koja mu je naknadno vračena u koliko dobavljač ocijeni da je stari artikal tehnično ili kako drugačije prikladan i neoštećen.
Vračanje kaucije traje obično od 3 do 4 tjedana.
 
U koliko nam dobavljaš javi da je poslan stari artikal neodgovarajući (nije moguća obnova) s obzirom njihovog pregleda, kupcu se ne vrača kaucija, nego se kupcu vrati njegov stari artikal, čim ga dobijemo nazad od dobavljača.
 

Garancija

Artikli imaju garanciju ako je tako napisano na garancijskom listu ili na računu. Garancija je važeća uzimajući u obzir upute na garancijskom listu i sa originalnim računom. Garancijski rokovi su navedeni na garancijskom listu.
 
Proizvođać je dužan garancijski popravak napraviti u roku od 45 dana od primljenog artikla, u suprotnom primjeru mora artikla zamijeniti sa drugim jednakim i brezprijekornim artiklom.
 
Kupac može uvažiti garanciju i kod prodavaća, ali i u tom primjeru važi odredba iz predhodne rečenice. Slanje artikala pod garancijskim rokom, se vrše u skladu pod uvjetima, koje prodavać navede u garancijskom listu, kupac sa time nema nikakih troškova. Ako želite artikle vratiti na naše troškove, onda nas obavijestite na telefonski broj 01 777 67 63 ili na email adresu: info@silux.hr. Proizvođać u skaldu sa zakonom dužan kupcu zagarantovat garanciju za brezprijekorno djelovanje kupljenog artikla. Garanciju može kupac koristiti direktno kod proizvođaća ili na njegovom ovlaštenom servisu. Koristi se sa garancijskim listom i original računom prodavaća. Obrazac za korištenje garancije možete dobiti ovdje
 

 

Pravna zaštita

Za ostale uvjete koji nisu navedeni u općim uvjetima poslovanja vrijede odredbe važećeg odgovarajućeg zakonodavstva.
 

Prikupljanje podataka

Prilikom pregledavanja naše internetske stranice osigurana je anonimnost. Ne prikupljamo osobne podatke. Svoje osobne podatke kao što su ime, adresa, adresa e-pošte, telefonski broj, dobrovoljno nam povjeravate prilikom registracije u našoj internetskoj prodavaonici u svrhu korespondencije, kupnje ili sudjelovanja u internetskim istraživanjima itd. Tvrtka SUBAN d.o.o. može zadržati elektroničke poruke koje ste poslali internetskoj trgovini SILUX (info@silux.hr), poslati ih osobi koja održava internetske stranice ili našim drugim suradnicima koji surađuju u internetskoj prodavaonici. Oni smiju biti dani na uvid, no samo za unutarnju uporabu tvrtke SUBAN d.o.o. i za neprestano poboljšavanje rada u cijeloj tvrtki. Tvrtka SUBAN d.o.o. svakodnevno analizira podatke o posjećenosti internetske trgovine SILUX, statistiku dnevnih posjeta, dnevno preuzimanje određenih datoteka, iz koje je države bio posjetitelj koji je preuzeo datoteku. Prikupljena statistika služi za poboljšavanje upotrebljivosti i lakše razumljivosti same stranice, a možemo je dostaviti i trećim osobama, no ta vrsta statistike ne sadrži nikakve osobne podatke jer i ne služi u te svrhe.
 

 

Zaštita privatnosti

Za tvrtku SUBAN d.o.o., internetsku trgovinu auto dijelovima, svi su dobiveni osobni podaci korisnika i kupaca Internetske trgovine SILUX kao što su ime, adresa, adresa e-pošte, telefonski broj privatni i tajni. Osobne podatke koje nam dostavite prilikom registracije elektroničkom poštom i telefonom pohranjujemo na sigurno mjesto. Dostupni su samo ovlaštenom osoblju, tj. prodavačima, a koriste se isključivo za prodaju naših proizvoda, tj. u korist naših klijenata. Tvrtka SUBAN d.o.o. neće dostavljati osobne podatke trećim osobama.
 

Zaštita podataka

Vaši su podaci kod nas računalno obrađeni i zaštićeni u skladu sa svim važećim propisima. Vaši su nam osobni podaci potrebni za korektno izvršavanje narudžbe. Sve ćemo podatke čuvati u tajnosti i nikada ih nećemo dostavljati trećim osobama.
 

Arhiva dokumenata/računa

Za sve narudžbe poštom ćemo vam poslati potvrdu narudžbe. Račun ćete dobiti zajedno uz dobavu pošiljke. Svi dokumenti (evidencije kupnje, narudžbe, računi, reklamacije) čuvaju se u poslovnici tvrtke SUBAN d.o.o., Goriška cesta 56, 5270 Ajdovščina. Registrirani kupac može bilo kada zahtijevati kopije dokumenata koji mu se šalju e-poštom ili običnom poštom. Može ih vidjeti i u korisničkom sučelju.
Pravna obavijest
 

Pravna obavijest

Sadržaji objavljeni na internetskim stranicama www.silux.hr vlasništvo su tvrtke SUBAN d.o.o. i dobavljača te se mogu koristiti samo u nekomercijalne svrhe, a u tom slučaju moraju zadržati sva navedena upozorenja o autorskim pravima te se dakle ne smiju prepisivati, umnožavati ili na bilo koji drugi način širiti. Tvrtka SUBAN d.o.o. nastojat će da internetski sadržaj bude točan i ažuran i nije odgovorna za privremeno nefunkcioniranje stranice, eventualnu netočnost informacija, kao ni za moguću štetu nastalu zbog upotrebe netočnih ili nepotpunih informacija. Niti tvrtka SUBAN d.o.o. niti bilo koja druga pravna ili fizička osoba koja je surađivala u nastanku i izradi ovih internetskih stranica zato ne odgovara ni za kakvu štetu koja proizlazi iz pristupa, korištenja ili nemogućnosti korištenja informacija na tim internetskim stranicama ili za bilo kakve pogreške ili nedostatke u njihovom sadržaju. Tvrtka SUBAN d.o.o. pridržava pravo na promjenu sadržaja.