Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja tvrtke SUBAN trgovina in storitve d.o.o., su sastavljeni u skladu sa Općom uredbom EU o zaštiti osobnih podataka (Uredba), Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka, Zakonom o elektronskoj komunikaciji, preporukama Hrvatske obtničke komore i međunarodnim kodeksima za e-poslovanje.
S internet trgovinom www.silux.hr upravlja tvrtka SUBAN trgovina in storitve d.o.o., Kazarje 3, 6230 Postojna, matični broj 6590772000, porezni broj OIB: 71011120751 (u nastavku tvrtka), koja je ponudnik usluga e-poslovanja.
Opći uvjeti poslovanja određuju način poslovanja među tvrtkom i kupcima (kupci – fizičke osobe) te prava i obaveze korisnika internet trgovine www.silux.hr. Kupac je obvezan unositi samo točne i istinite podatke, informacije, materijale itd. Netočni i neistiniti podaci smatrat će se zlopourabom te će biti predani odgovarajućoj pravnoj službi.
Kupci su vezani na opće uvjete poslovanja, koji su važeći u trenutku kupnje (kupnja preko telefona, slanje online narudžbe),
Opći uvjeti poslovanje su dostupni u elektronskom (na www.silux.hr) ili papirnom obliku (sjedište tvtke),
Internetski katalog, artikli i cjenik
Internetski katalog sadrži aktualnu ponudu iz našega prodajnog programa sa svim potrebnim podacima. Artikli iz prodajnih odjela svjetala, karoserija, ogledala, sustava za hlađenje, auto klime te spojki nisu originalni. Cijene u cjeniku su u eurima i sadrže PDV. Cijene vrijede na dan naručivanja robe.
Ponuda artikala
Naručivanje robe
Koraci kupnje – sklapanje ugovora ili narudžbe
Narudžba potvrđena – ugovor sklopljen
- Poslije potvrde narudžbe, kupac primi obavijest po emailu ili sms poruci, da je narudžba primljena
- Naša ekipa narudžbu pregleda, provjeri razpoložljivost naručenih artikala i narudžbu potvrdi ili odbije sa razlogom
- Vezani smo izključivo na na dobavu sa strane naših dobavljača i na vrijeme, u kojem može dobavljač dostaviti artikle do naše poslovnice. U koliko dostava traje dosta duže i kupac ne želi čekati, to nam javi i artikal ćemo odstaniti iz narudžbe i vratiti kupcu več uplačeni novac, ostale artikle može kupac sačekati ili otkazati narudžbu
Kupovina za pravne osobe
Postupak kupovine za pravne osobe je potpuno jednak kao i za fizičke osobe, samo da u primjeru kupovine pravne osobe u drugom koraku upišete ime poduzeća , OIB broj i da se slažete sa općim uvjetima poslovanja.
Internetna trgovina SIlux pravnim osobama omogućuje plaćanje na sledeće načine:
- Gotovinom kad preuzimate robu.
- Preko predračuna.
- Plaćanje sa odlogom, u koliko se prodavač i kupac-pravna osoba tako dogovore.
Ako želite račun na poduzeće, prihvaćate opće uvjete poslovanje koje važe za pravne osobe. Glavna razlike je u mogućnostima odustajanja od ugovora: poduzećima, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogučujemo vračanje kupljenih artikala u okviru garancijskih uvjeta. Nabrojane pravne osobe nemaju mogućnosti odustajanja od ugovora u roku 14 dana od preuzimanja artikla bez razloga, kao što to važi za fizčne osobe.
Povrat novca za pravne osobe nije moguć. Povrat ćemo prihvatit samo u slučaju pogrešno isporučenih proizvoda, ako nas o tome obavijestite najkasnije 8 dana nakon primitka paketa. Pravne osobe mogu potraživati jamstvo (uložiti reklamaciju) ili materijalni nedostatak
Poklon bon / kuponi za popust SILUX
Vrsta kupona: Besplatna dostava za sve proizvode
Minimalna narudžba za primjenu kupona FREE24 iznosi 12 €. Besplatna dostava odnosi se samo na kupnju putem interneta, a ne na kupnju putem e-pošte ili telefona.
Popusti i ostalo kuponi SILUX se međusobno ne zbrajaju.
Pokloni internet trgovine SILUX
Dobava robe
Izdavanje računa, sklapanje ugovora i plaćanje robe
Opoziv narudžbe
Pravo na odustajanje od ugovora
- Kad nam vračate artikle, morate priložiti obrazac za odustajanje od ugovora i kopiju računa
- Adresa za vračanje artikala je: SUBAN d.o.o (DPD skladište), Slatinska ulica 7, 10360 Zagreb-Sesvete
- Preporučuje se, da koristite dostavnu službu, koja omogućuje praćenje pošiljke i da artikle ispravno pripremite za transport (možete koristiti originalnu Silux embalažu ili drugu sigurnu embalažu
Prije nego što kupac pošalje paket na našu adresu, mora provjeriti da li je proizvod kupljen u našoj internet trgovini. U tome si može pomoći potvrdom narudžbe ili fakturom. Ukoliko primimo proizvod koji nije naš ili nije pogodan za povrat, ne odgovaramo za grešku kupca i nećemo vratiti paket ili ćemo naplatiti troškove povrata.
Upozorenje: Ukoliko je kupac dobrovoljno vratio proizvod koji ne zadovoljava kriterije (odustajanje od kupnje nije moguće, izvan propisanog roka za odustajanje od kupnje, izvan odredbe o povratu artikla nakon obavijesti o odustajanju od kupnje ili proizvod koji nije kupljen u našoj trgovini), takav proizvod vraćamo samo uz uplatu od 10 EUR, što predstavlja trošak obrade neopravdane reklamacije. Nepreuzet proizvod će biti uništen nakon 2 mjeseca.
U koliko ste paket vratili u DPD skladište (Slatinska ulica 7, 10360 Zagreb-Sesvete) prosimo vas da nam date dan ili dva za preuzimanje paketa i dopremu u centralno skladište u Sloveniji. Preuzimanje paketa na navedenoj adresi se obavlja dva puta na tjedan, u utorak i četvrtak. Stvarni tok povrata robe se obavlja po navedenom grafičkom prikazu.
Lakše oštećenje (10%)
Srednje oštećenje (30%)
Teže oštećenje* (60+%)

Tehničke greške
- Ako stvar nema karakteristike koje su potrebne za korištenje ili za prodaju
- Ako stvar nema karakteristike koje su potrebne za posebno korištenje, za koje je kupac kupuje, koja je bila prodavaću poznata ili bi mu morala biti poznata
- Ako stvar nema karakteristike i značajke, koje su bile izricito ili prešutno dogovorene ili predpisane
- Ako je prodavač dao stvar, koja ne odgovara sa uzorcem ili modelov, osim ako je bio uzorak ili model pokazan samo zbog obavijesti
Povrat iznosa kupnje
Povrat kaucije
Garancija
• Kod pritužbi na mjerač protoka zraka, egr ventil, lambda sondu, zavojnicu za paljenje itd. je obavezan dijagnostički ispis testera
• Kod pritužbi na upravljačke zupčanike i lance, obavezno uključite 12,5 ml ulja za pogon lanca.
Pravne osebe
Povrat novca za pravne osobe nije moguć. Povrat ćemo prihvatit samo u slučaju pogrešno isporučenih proizvoda, ako nas o tome obavijestite najkasnije 8 dana nakon primitka paketa. Pravne osobe mogu potraživati jamstvo (uložiti reklamaciju) ili materijalni nedostatak.
Važna obavijest!
Ako proizvod vraćate u skladu sa Zakonom, pogledajte karticu "Povrat robe".
Ispunjavanje prava na povrat za "365 dana povrata proizvoda"
Svi znamo kako je to. Prvo kupimo proizvod, stavimo ga na prvu policu i zaboravimo na njega. Zbog toga nudimo našim cijenjenim kupcima mogućnost povrata ili zamjene svih proizvoda u roku do jedne godine, ako je za zamjenu ili vraćanje robe prošlo 14 dana da nas obavijestite, kao što je navedeno u Zakonu o zaštiti potrošača.
Sljedeće stavke opisuju uvjete za prihvaćanje ove vrste zahtjeva:
- Roba mora biti neoštećena, ne montirana, u originalnom neoštećenom pakiranju i u istoj količini.
- Pošaljite nam zahtjev za povrat ili zamjenu* na našu adresu e-pošte, koji ćemo pregledati i odobriti u pisanom obliku.
- Naplatit ćemo vam 50% odbitka od ukupne vrijednosti.
- Novac ćete dobiti čim dobavljač izda knjižno odobrenje ili njihovu potvrdu. Obično je to u roku od 14 dana.
Ispunjavanjem i pristankom na gore navedene uvjete, proizvod možete vratiti na našu adresu: SUBAN d.o.o (DPD skladište), Slatinska ulica 7, 10360 Zagreb-Sesvete.
*Da biste izbjegli nepotrebne troškove dostave zbog odbijanja vraćanja proizvoda od strane dobavljača ili nas, pošaljite nam slike (ambalaže i proizvoda) na našu e-mail adresu. Pregledat ćemo slike i poslati vam odgovor je li proizvod podoban za povratak.
Pošaljite nam zahtjev za povrat na sljedeću adresu e-pošte.
Povrat novca za pravne osobe nije moguć. Povrat ćemo prihvatit samo u slučaju pogrešno isporučenih proizvoda, ako nas o tome obavijestite najkasnije 8 dana nakon primitka paketa. Pravne osobe mogu potraživati jamstvo (uložiti reklamaciju) ili materijalni nedostatak.
Pravna zaštita
Prikupljanje podataka
Korisnička prava koja proizlaze iz dane suglasnosti
- pravo dostupa do svojih osobnih podataka, koji su skupljeni u vezi s njim, pri čemu operator može koristiti sve razumne načine, kako bi potvrdio identitet pojedinca, čiji su osobni podaci, osobito u slučaju on-line usluga i internetnih identifikatora
- pravo do popravka netočnih podataka, skupljenih u vezi s njim, pri čemu operator može koristiti sve razumne načine, kako bi potvrdio identitet pojedinca, čiji su osobni podaci, osobito u slučaju on-line usluga i interntetnih identifikatora
- pravo na »zaborav«, to jest izbrisa svih podataka, ako su ispunjeni uvjeti iz 17. alineje Opće uredbe o zaštiti podataka
- pravo na prestanak korištenja osobnih podataka u svrhu direktnog marketinga, uključujući profiliranje
- pravo na autonomno donošenje odluka o korištenju osobnih podataka koji temelje na automatiziranoj obradi
- pravo na podnošenje žalbe protiv ovlaštene osobe kod nadzornog tijela, ako smatra, da obrada njegovih osobnih podataka krši Opću uredbu o zaštiti osobnih podataka
Postupak ostvarivanja prava
Zaštita privatnosti
Zaštita podataka
Arhiva dokumenata/računa
Komunikacija, E-obavijesti
- Ime i prezime
- E-pošta
- IP adresu uređaja sa koje se prijavljuje
- Telefonski broj ili broj mobitela
[1] (OBAVEZNO) Suglasnost za praćenje aktivnosti i interesa na web stranici www.silux.hr i povezanim poddomenama:
- Količina, podhrana i obrada podataka u programu za automatizaciju marketinga, koji nam pomaže kontinuirano pratiti vaše aktivnosti na svim područjima web stranice www.silux.hr, omogućavaju nam da izvršimo naručene usluge, kontaktiramo vas o vašim aktivnostima na web stranici i agregiranoj anonimnoj analizi korištenja web stranice i njegovog sadržaja.
- Svi osobni podaci se koriste isključivo za svrhe pružanja naših usluga, anonimne analize, te optimizaciji našeg poslovanja i nisu dostupni javnost, osim u primjeru, kada nam korisnik izrečito dopušta s posebnim pristankom za takve svrhe.
[2] (OBAVEZNO) Suglasnost za primanje vijesti o Silux ponudi i ostalim novostima na području auto-moto rubrike, važećeg do otkazivanja:
- korištenje podataka za slanje oglasnih elektroničkih poruka o našoj ponudi i novostima
- korištenje podataka za povremeno slanje ostalih sadržaja, kao što su ecommerce vodiči, obavijesti o ecommerce događajima i slično
- Količina, podhrana i obrada podataka u programu za automatizaciju marketinga, koji nam omogućuje slanje tih poruka
- obrada podataka pseudonimizacijom (tako da jih nije moguće pripisat određenom pojedincu)
- upotreba podataka za izravni marketing
- ponovnog ciljanja platformi s ciljem ponovnog predstavljanja proizvoda/ponude
- količinu i obradu podataka u programu za digitalni marketing (upotreba e-pošte za pripremu anonimnih segmenata korisnika, u tom primjeru e-pošte nije moguće pripisat određenom pojedincu)