Smjer se gleda kao da se sjedi u automobilu. Npr.: lijevi blatobran je vozačev blatobran, a desni suvozačev.
Kako najlakše mogu pronaći rezervni dio u internetskoj trgovini?
Izbor proizvoda možete pogledati već na uvodnoj stranici. Podijeljeni su u 8 glavnih rubrika: svjetla, ogledala, karoserija, stakla, sustavi hlađenja, motor, podvozje/pogon te dodatna oprema. Ispod svake glavne rubrike slijedi niz kategorija za koje se možete odlučiti.
Savjetujemo vam da upotrijebite naš selektor vozila. Djeluje tako da jednostavno označite vašu marku, model te godinu vozila i već možete pretraživati internetsku trgovinu. Ispisat će vam se samo artikli koji odgovaraju vašim kriterijima.
Možete si pomoći i tražilicom tako da najprije označite što tražite (glavne rubrike), a zatim upišete željeni proizvod: npr. „prednja svjetla, odbojnik“, a zatim marku i model. Tražilica je prilagođena tako da istovremeno provjerava postoji li artikl.
Naravno. Osobno preuzimanje naručene robe moguće je na adresi: PE Ajdovščina, Goriška cesta 56, 5270 Ajdovščina, Slovenija.
Tijekom same obrade internetskih narudžbi javljaju se sljedeći statusi:
Paket jednostavno vratite u originalnu kutiju, zapakirajte ga te pošaljite na sljedeću adresu: SUBAN d.o.o (DPD skladište), Kovinska 4a, 10090 Zagreb. Na računu je potrebno još označiti želite li zamjenu artikla ili povrat iznosa kupnje na vaš transakcijski račun. Nakon upisivanja transakcijskog računa novac će biti kod nas nekoliko dana nakon primanja paketa.
U koliko ste paket vratili u DPD skladište (Kovinska 4a, 10090 Zagreb) prosimo vas da nam date dan ili dva za preuzimanje paketa i dopremu u centralno skladište u Sloveniji. Preuzimanje paketa na navedenoj adresi se obavlja dva puta na tjedan, u utorak i četvrtak. Stvarni tok povrata robe se obavlja po navedenom grafičkom prikazu.
Nema problem, ispunite ovaj obrazac. Artikl se može vratiti na: SUBAN d.o.o (DPD skladište), Kovinska 4a, 10090 Zagreb. Poslat ćemo vam novi.
Molimo vas da prilikom preuzimanja pošiljke pregledate je li paket vidljivo oštećen. Tada se prvo obratite kuriru koji je pošiljku predao, a zatim obavijestite i nas. Ako je sadržaj paketa oštećen, molimo vas da oštećen artikl slikate te nam ga pošaljete na našu e-poštu info@silux.hr. Artikl ćemo vam zamijeniti u najkraćem mogućem roku bez dodatnih troškova.
Svi rokovi dobave ispisuju se na samom proizvodu. Za točniji rok dobave možete nas nazvati na 01 777 67 63.
Mogući su iznimni slučajevi kada robu nije moguće dobaviti u propisanom roku, no tada će kupac o tome biti obaviješten. Svi rokovi dobave odnose se na radne dane, subote i nedjelje te praznici se ne računaju.
Zaboravljenu lozinku možete zahtijevati ovdje, potrebna vam je samo adresa e-pošte koju ste upotrijebili prilikom registracije. Na svoju adresu e-pošte primit ćete podatke za resetiranje lozinke. Nakon toga možete unijeti novu lozinku.
Svaki novi korisnik za registraciju treba dati adresu e-pošte na koju će vam stići kod za aktivaciju. Nakon samog potvrđivanja koda možete upisati svoje podatke za dostavu/plaćanje. Svi vaši podaci moraju biti ispravni, u protivnom može doći do poteškoća prilikom dostavljanja paketa i slanja zaboravljene lozinke. Ako vam ne stigne pošta s kodom za aktivaciju, najprije pogledajte nalazi li se možda u pretincu >neželjena pošta< (spam). Ako je ni tamo nema, nazovite nas na 01 777 67 63.
Za većinu artikala u samom je opisu svojstava navedeno slovo kvalitete koje označuje klasu kvalitete.
Klase kvalitete dijele se na:
Ako ste odabrali plaćanje nakon preuzimanja, kurir vam dostavlja paket na kućnu adresu te mu plaćate naručeni proizvod gotovinom. Ako ste odabrali plaćanje po predračunu/plaćanje putem paypala, kurir vam dostavlja paket bez otkupnine.
Troškovi slanja obrazloženi su na stranici Cjenik dostave.
Po pregledu narudžbe automatski ćemo vam poslati predračun (pdf) na vašu e-mail adresu.