Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Nazovite nas
01 777 67 63
Košarica
Košarica je prazna

Česta pitanja

Kako mogu vidjeti je li artikl lijevi ili desni?

Smjer se gleda kao da se sjedi u automobilu. Npr.: lijevi blatobran je vozačev blatobran, a desni suvozačev.

Kako najlakše mogu pronaći rezervni dio u internetskoj trgovini?

Kako najlakše mogu pronaći rezervni dio u internetskoj trgovini?

Izbor proizvoda možete pogledati već na uvodnoj stranici. Podijeljeni su u 8 glavnih rubrika: svjetla, ogledala, karoserija, stakla, sustavi hlađenja, motor, podvozje/pogon te dodatna oprema. Ispod svake glavne rubrike slijedi niz kategorija za koje se možete odlučiti.

Savjetujemo vam da upotrijebite naš selektor vozila. Djeluje tako da jednostavno označite vašu marku, model te godinu vozila i već možete pretraživati internetsku trgovinu. Ispisat će vam se samo artikli koji odgovaraju vašim kriterijima.

Možete si pomoći i tražilicom tako da najprije označite što tražite (glavne rubrike), a zatim upišete željeni proizvod: npr. „prednja svjetla, odbojnik“, a zatim marku i model. Tražilica je prilagođena tako da istovremeno provjerava postoji li artikl.

Je li moguće negdje osobno preuzeti artikle?

Naravno. Osobno preuzimanje naručene robe moguće je na adresi: PE Ajdovščina, Goriška cesta 56, 5270 Ajdovščina, Slovenija.

Što znače određeni statusi narudžbe?

Tijekom same obrade internetskih narudžbi javljaju se sljedeći statusi:

  • Čeka se potvrda kupnjeOvdje nam je potrebna vaša potvrda da ste kupnju zaista izvršili. Na vašu smo adresu e-pošte poslali poveznicu za potvrdu na koji morate kliknuti. Riječ je o slučaju kada kupnju obavljate prvi put bez registracije kroz proces kupnje (košaricu) i za to nam je potrebna potvrda da je riječ o pravoj osobi.
  • NaručenoArtikli su naručeni kod dobavljača, tj. na zalihi su. Uskoro možete očekivati da budu poslani (vidi rokove dobave).
  • Poslano/zaključenoArtikli će biti poslani na vašu adresu. Možete ih očekivati u roku od 1 radnog dana.
  • OtkazanoVaša narudžba je bila otkazana s naše (nestašica zaliha) ili vaše strane.

Želim vratiti artikl. Kakav je postupak?

Paket jednostavno vratite u originalnu kutiju, zapakirajte ga te pošaljite na sljedeću adresu: SUBAN d.o.o (DPD skladište), Kovinska 4a, 10090 Zagreb. Na računu je potrebno još označiti želite li zamjenu artikla ili povrat iznosa kupnje na vaš transakcijski račun. Nakon upisivanja transakcijskog računa novac će biti kod nas nekoliko dana nakon primanja paketa.

U koliko ste paket vratili u DPD skladište (Kovinska 4a, 10090 Zagreb) prosimo vas da nam date dan ili dva za preuzimanje paketa i dopremu u centralno skladište u Sloveniji. Preuzimanje paketa na navedenoj adresi se obavlja dva puta na tjedan, u utorak i četvrtak. Stvarni tok povrata robe se obavlja po navedenom grafičkom prikazu.

Odabrao sam i dobio pogrešan artikl. Kakav je postupak?

Nema problem, ispunite ovaj obrazac. Artikl se može vratiti na: SUBAN d.o.o (DPD skladište), Kovinska 4a, 10090 Zagreb. Poslat ćemo vam novi. 

Primio sam oštećeni artikl

Molimo vas da prilikom preuzimanja pošiljke pregledate je li paket vidljivo oštećen. Tada se prvo obratite kuriru koji je pošiljku predao, a zatim obavijestite i nas. Ako je sadržaj paketa oštećen, molimo vas da oštećen artikl slikate te nam ga pošaljete na našu e-poštu info@silux.hr. Artikl ćemo vam zamijeniti u najkraćem mogućem roku bez dodatnih troškova.

Kada mogu dobiti naručeni artikl?

Svi rokovi dobave ispisuju se na samom proizvodu. Za točniji rok dobave možete nas nazvati na 01 777 67 63.

Mogući su iznimni slučajevi kada robu nije moguće dobaviti u propisanom roku, no tada će kupac o tome biti obaviješten. Svi rokovi dobave odnose se na radne dane, subote i nedjelje te praznici se ne računaju.

Zaboravio sam lozinku?

 

Zaboravljenu lozinku možete zahtijevati ovdje, potrebna vam je samo adresa e-pošte koju ste upotrijebili prilikom registracije. Na svoju adresu e-pošte primit ćete podatke za resetiranje lozinke. Nakon toga možete unijeti novu lozinku.

Poteškoće s registracijom novog korisnika?

Svaki novi korisnik za registraciju treba dati adresu e-pošte na koju će vam stići kod za aktivaciju. Nakon samog potvrđivanja koda možete upisati svoje podatke za dostavu/plaćanje. Svi vaši podaci moraju biti ispravni, u protivnom može doći do poteškoća prilikom dostavljanja paketa i slanja zaboravljene lozinke. Ako vam ne stigne pošta s kodom za aktivaciju, najprije pogledajte nalazi li se možda u pretincu >neželjena pošta< (spam). Ako je ni tamo nema, nazovite nas na 01 777 67 63.

Kakva je kvaliteta vaših proizvoda?

Za većinu artikala u samom je opisu svojstava navedeno slovo kvalitete koje označuje klasu kvalitete.

Klase kvalitete dijele se na:

  • Ooriginalni dio (OE), koji je dio originalne opreme, distribuira se putem proizvođača, odnosno autoriziranog uvoznika vozila (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • Qoriginalni dio (OEM/OES), koji je proizveden kod proizvođača originalnih dijelova koji su namijenjeni za proizvodnu liniju vozila (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • PC – zamjenski dio koji je kvalitetom jednak komponentama koje se koriste u proizvodnji vozila. Ti dijelovi imaju dodatne certifikate kvalitete koje izdaju sljedeće institucije: Centro Zaragoza, Thatcham ili TÜV Rheinland (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • PJ – zamjenski dio kvalitete koja je jednaka kvaliteti komponenata korištenih u proizvodnji linija vozila. Dio posebno preporučuje dobavljač (distributer) (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • P – zamjenski dio kvalitete jednake kao komponente koje se koriste u proizvodnoj liniji (za postavljanje/ugradnju ponekad je potrebna manja modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • ZJ – postprodajni dio visoke kvalitete (za postavljanje/ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)
  • Z – preostali postprodajni dijelovi (za postavljanje/ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)

Kako plaćam paket?

Ako ste odabrali plaćanje nakon preuzimanja, kurir vam dostavlja paket na kućnu adresu te mu plaćate naručeni proizvod gotovinom. Ako ste odabrali plaćanje po predračunu/plaćanje putem paypala, kurir vam dostavlja paket bez otkupnine.

Koliki su troškovi slanja?

Troškovi slanja obrazloženi su na stranici Cjenik dostave.

Odabrao sam plaćanje predračunom? Gdje je predračun?

Sažetak narudžbe koji primite na adresu e-pošte vrijedi i kao vaš predračun. Ako ste označili metodu plaćanja -> predračun, u privitku (dolje) moći ćete vidjeti sve podatke za plaćanje predračuna. Podaci: TRANSAKCIJSKI RAČUN: SI56 1010 0004 6700 354 BANKA KOPER d.d., SWIFT/BIC: BAKOSI2X