Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Nazovite nas
01 777 67 63
Košarica
Košarica je prazna

Tri talijanske vrste vozila za suvremene oligarhe

02.12.2014

Kriza je u cijelom svijetu, negdje manje, negdje više, no usprkos tome postoje ljude koji, laičkim rječnikom opisani – sjede na novcima i nije im problem izdvojiti basnoslovne svote za nešto što im pričinja zadovoljstvo u životu.

Tri talijanske vrste vozila za suvremene oligarhe
Za mnoge pripadnike muškog roda to zadovoljstvo se naziva automobil i spremni su izdvojiti pravo bogatstvo za skupe primjerke. Radi se o suvremenim bogatašima, možemo ih još nazvati i suvremenim oligarsima s obzirom na količinu bogatstva kojim raspolažu. 
 
Dakle, kada govorimo o današnjim oligarsima, postoje automobili koji su posebno omiljeni među njima, a radi se o automobilima 'Made in Italy' – Pagani Huayra, Ferrari LaFerrari i Lamborghini Aventador. Pa upoznajmo ih zajedno i isto tako beznadno uzdišimo za njima.
 
 
 
 
 
 

Pagani Huayra

 
 
Fantastični je proizvod talijanskog proizvođača Pagani te jedan primjerak košta vrtoglavih 1,2 milijuna eura. Dobio je ime po Wayra Tati, što na kečuanskom jeziku kojeg su koristili Inka indijanci  označava 'boga vjetrova'. Sjećate li se zabavne i popularne emisije o automobilima u produkciji BBC-ja, 'Top Gear'? E, upravo je u tom showu popularni Richard Hammond dao veoma pozitivnu ocjenu ovoj vrsti vozila, a u časopisu 'Top Gear' Pagani Huayra nazvan je hiperautomobilom 2012. godine. Također, ovaj je automobil najbrži u testu koji se provodi u showu, dosegavši vrijeme od 1:13.8 te tako preotevši vodeću poziciju Ariel Atomu V8 od 1:15.1. Pagani Huayra počeo se proizvoditi 2012. godine. Najveća mu je brzina oko 372 km/h, a ubrzanje od nula do 100 kilometara na sat dostigne za 3,2 sekunde. Automobil ima Pirelli gume, a motor proizvodi AMG, poslovna jedinica koja pripada Mercedes Benzu. Prije nego što je izašao na tržište, pojavio se u raznim poznatim igricama.
 

Ferrari LaFerrari

 
 
Automobil je službeno predstavljen na Geneva Auto Showu 2013. godine. Dizajner vozila je Flavio Manzoni, a na njegovom razvoju radilo je i Sveučilište Modena. Zapravo se željelo napraviti vozilo koje teži manje od 1,000 kilograma, a na kraju se uspjelo stvoriti vozilo od 1,255 kilograma. Proizvedeno je 499 komada, a svaki košta 1,69 milijuna dolara. Zanimljivo je da se radi o prvom hibridnom vozilu kod Ferrarija koje ima najveću snagu kod svih vozila ove tvrtke, a u isto vrijeme je smanjena potrošnja goriva za visokih 40 posto. Najveća mu je brzina 350 kilometara na sat, od nula do 100 kilometara na sat doseže za manje od tri sekunde, a punu brzinu od 300 kilometara na sat za svega 15 sekundi. Automobil je opremljen raznim elektronskim senzorima za sigurnost, kao što je primjerice veoma moderni sistem ABS-a i zaštita protiv krađe. Smatra se da je ovo tehnološki i u bilo kojem drugom smislu najbolji Ferrarijev automobil i tek znak koliko ova tvrtka još može i hoće ponuditi. 
 

Lamborghini Aventador

 
 
Ime je dobio po legendarnom španjolskom biku imena Aventador koji je osvajao trofeje za trofejem 1993. godine. Automobil se počeo proizvoditi 2011. godine, a zamišljen je kao zamjena za model Murcielago koji je tada napunio deset godina. Proizveden je u limitiranom broju od 4,000. Od nule do 100 kilometara u sekundi stiže za 2,9 sekundi, službeno mu je najveća brzina 350 kilometara na sat, no prema nekim mjerenjima veoma lako doseže i 370 kilometara na sat. Uz ovaj model, pojavili su se i drugi modeli istog vozila, primjerice Aventador  LP 700-4 Roadster, Aventador J, Dreamliner Edition, itd. koji su svi zapravo inačica istog modela. Neki stručni časopisi model Lamborghini Aventador proglasili su najboljim modelom Lamborghinija ikad te i najboljim superautomobilom na svijetu. Također je testiran u 'Top Gearu' i dobio je odlične ocjene. Najjeftiniji je od svih superautomobila – manje od  pola milijuna dolara mu je cijena.