Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Nazovite nas
01 777 67 63
Košarica
Košarica je prazna

Bugatti Divo – pet milijuna eura za uživanje na četiri kotača

18.10.2018

Što mislite koji je najskuplji automobil ikad proizveden u cijeloj ljudskoj (i automobilskoj!) povijesti? Radi se o jurilici pod nazivom Bugatti Divo, a iako je ogledni primjerak predstavljen javnosti tek prije par dana na sajmu automobila 'The Quail' u Kaliforniji, već su svi najavljeni primjerci – rasprodani.

Bugatti Divo – pet milijuna eura za uživanje na četiri kotača
Kada govorimo o domaćoj valuti, onda je njegova cijena preko 37 milijuna kuna, a kada govorimo o onoj europskoj valuti, tada se radi o 5 milijuna eura. Naime, talijanski proizvođač Bugatti najavio je kako će se Divo proizvesti u svega četrdesetak primjeraka. A tih pet milijuna eura, to je samo za osnovni model, bez neke pretjerane dodatne opreme, a ako se ona želi, trebat će još dublje ugurati ruku u džep. 
 
Do sada niti jedno vozilo nije dostiglo ovoliku cijenu, međutim u upravi Bugattija uvjereni su kako je cijena zapravo realna ako se uzme u obzir što će se sve za nju dobiti. Primjerice, govorka se da će ovom modelu od nula do sto trebati svega 2,3 minute, a iako se prvotno spekuliralo kako će mu maksimalna brzina biti preko 400 km na sat, ona ipak iznosi 'samo' 380 kilometara na sat. Ime modela potječe od imena slavnog francuskog vozača Alberta Divoa koji je dva puta prošlog stoljeća osvojio prestižnu utrku Targa Florio koja se održavala na Siciliji, a pri tome je vozio Bugatti bolid.
 
Ovaj je model baziran na njegovom prethodniku Chironu koji je zbog svoje superiornosti također podigao mnogo prašine kada se pojavio. No, Divo se može pohvaliti nizom poboljšanja s obzirom na svog prethodnika. Primjerice, što je mnogima najvažnije, ima bolje performanse koje je pokazao na stazi Nardo u Italiji te je ondje zabilježeno za osam sekundi bolje vrijeme u usporedbi sa Chironom. Nadalje, Bugatti Divo ima izraženije difuzore, iza ima dva odvojena stop svjetla, dok naprijed ima posve drugačiju masku s otvorima za zrak te uskim svjetlima. Motor je na novom Divu jednak kao i na Chironu, što znači da se radi o osam litrenom turbu koji ima čak 1,500 konja!
 
Divo će imati i za 35 kilograma lakšu karoseriju te će imati i novi prednji spojler koji donosi za čak 90 kilograma jaču potisnu silu u odnosu na Chiron, čime je znatno dorađena i poboljšana aerodinamika. Naime, Divo na krovu ima usisnu kanal NACA strujnog poprečnog presjeka kako bi što više zraka ušlo u motorni prostor i to uz što manje otpora. Također, Bugatti Divo će imati i pogon na sva četiri kotača. Veliki napredak učinjen je i na području hlađenja kočnica strujom zraka.
 
Kada se na prvi pogled promotri Divo, on zapravo jako podsjeća na Chiron, iako nas vlasnici Bugattija uvjeravaju da zapravo ima malo toga zajedničkog sa svojim prethodnikom. Zlobnici su stoga zaključili da je Divo samo malo nabrijaniji Chiron, odnosno marketinški trik kako bi slavni proizvođač samo dodatno zaradio. Ipak, oni koji nisu toliko skeptični zapravo mogu slaviti zbog ovog novog modela jer slobodno možemo zaključiti kako se radi ne samo o najskupljem automobilu ikad već i o malom čudu koje s obzirom na svoju masu postiže vrtoglave brzine.