Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Nazovite nas
01 777 67 63
Košarica
Košarica je prazna

Koje su najprodavanije marke automobila 2017. godine?

05.06.2017

Iako je do kraja godine još dosta vremena te se trebaju pričekati službeni podaci o najprodavanijim markama automobila, svaka godina pa tako i ova, već na samom početku pokazuje tendenciju prema određenim tipovima automobila. Pa evo što nam govore podaci o najprodavanijim markama vozila u prvih nekoliko mjeseci 2017. godine.

Koje su najprodavanije marke automobila 2017. godine?
Honda bilježi nevjerojatan rast ove godine pa se tako već popela na peto mjesto najprodavanijih marki vozila. Hyundai je malo usporio, dok Mercedes i Renault i dalje drže dobar ritam kao i u prethodnoj godini. No, tko je predvodnik desetorice veličanstvenih, pitate se?
 
Prvi među prvima i dalje je Toyota. Ova kompanija je u prva dva mjeseca 2017. godine prodala 1,35 milijuna vozila diljem planete, što je rast od 8,7 posto s obzirom na posljednji kvartal u 2016. godini te ujedno  drži 9,5 posto globalnog tržišta automobila. 
 
Tržište automobila raste zbog rasta globalne ekonomije, točnije ekonomije Europske unije i Sjedinjenih Američkih Država. U prva dva mjeseca ove godine tako je prodano 14,2 milijuna novih automobila, što je 4,1 posto više nego u godini ranije. 
 
Na drugom mjestu najprodavanijih automobila i dalje je Volkswagen s 1,036 milijuna prodanih vozila, što je rast od 2,1 posto s obzirom na 2016. godinu. Na trećem je mjestu Ford koji se ne može pohvaliti rastom prodaje već padom. Naime, u prva dva mjeseca 2017. godine prodano je 896,000 novih Fordova, što je pad od 2,9 posto s obzirom na godinu ranije. 
 
 
Na četvrtom mjestu je Nissan sa 785,000 prodanih komada, što je porast od 4,7 posto, dok je na petom mjestu najveće iznenađenje ove godine (barem za sada!) – Honda, koja je prodala 758,000 komada novih vozila i tako zabilježila famozan rast od čak 10 posto s obzirom na godinu ranije! Honda je ujedno izgurala Hyundai s petog na šesto mjesto, koji je prodao 688,000 komada vozila, što je rast od 3,4 posto.
 
Na sedmom je mjestu još jedan američki div, Chevrolet,  s prodanih 590,000 primjeraka, što je rast od 2,2 posto.  Kia je na osmom mjestu, ali je još jedan od proizvođača automobila koji je zabilježio pad prodaje, točnije prodano je 459,000 komada novih vozila, što je pad od 3,3 posto s obzirom na godinu ranije. Na začelju su Mercedes i Renault koji bilježe odlične rezultate. Čak bolje nego i sama Honda, ali ipak su na istoj poziciji kao i prošle godine. Naime, Mercedes je na devetom mjestu s 378,000 prodanih novih vozila, što je skok od 14,3 posto s obzirom na godinu ranije. Renault je deseti s 354,000 prodanih vozila i s ovim rezultatom bilježi skok od također 14,3 posto. Razlika je samo u tome da je prošle godine Renault bio deveti, a Mercedes deseti. 
 
Ovi podaci su prikupljeni s čak 140 tržišta na kojima se prodaju automobili pa se smatraju itekako relevantnim. Iako su do kraja godine, dakako moguća i iznenađenja, pretpostavlja se da bi se tržište vozila i dalje moglo nastaviti razvijati u navedenom smjeru. Ono što je za sve itekako važno jest autoindustrija kao pokazatelj globalnog rasta i razvoja.