Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Nazovite nas
01 777 67 63
Košarica
Košarica je prazna

Najava novog Bugatti Veyrona

28.01.2015

Bugatti Veyron je super sportski automobil koji je izišao iz tvornice Volkswagen. Najavljen je još 1995. godine kao najjači, najbrži i najskuplji automobil u povijesti svih vozila, počeo se proizvoditi od 2005. godine, a prva serija se zvala Bugatti Veyron EB 16.4. Proizvodio se u Francuskoj, a ime mu dolazi od francuskog vozača Pierrea Veyrona koji je u Bugattiju odnio pobjedu na važnoj utrci davne 1939. godine.

Najava novog Bugatti Veyrona
EB označava inicijale osnivača Bugattija, Ettorea Bugattija te je 16.4 oznaka za šesnaest cilindara i četiri punjača. Ova vrsta super automobila proizvodila se do 2007. godine te ih je sveukupno proizvedeno 132. 
 
Razvoj ovog automobila pratile su brojne poteškoće i problemi, prije svega nestabilnost zbog pokušaja postignuća vrlo velike brzine pri vožnji. Naime, najavljeno je da će automobil imati osamnaest cilindara i 1001 konjsku snagu te maksimalnu brzinu od 407 kilometara na sat.  Cijena je također impresivna – sa svim davanjima oko 1,5 milijuna eura. Nakon modela EB 16.4 proizvedeno je još nekoliko novih po sličnim specifikacijama i malim izmjenama, a zasigurno je najprepoznatljivi Veyron SuperSport koji je dosegao brzinu od 420 kilometara na sat, budući je opaka konkurencija stvorila automobile brže od Bugatti Veyrona EB 16.4 (ovdje mislimo na automobile Shelby CuperCars i Agera R). 
 
Bugatti Veyron ima motor s čak deset hladnjaka, a kada radi maksimalnom brzinom, dakle preko 400 kilometara na sat, u samo jednoj sekundi u njegov motor uđe onoliko zraka koliko čovjek udahne za puna četiri dana, a spremnik goriva od 100 litara potroši u svega 12 minuta te gume, inače Michelinke, jedine koje su odgovarale za ovako velike brzine, rastope se nakon 15 minuta takve vožnje pri maksimalnoj brzini.
 
 
Iako se sve ovo čini veoma grubo i zapravo neisplativo, cijela ta priča oko Bugatti Veyrona itekako je isplativa te Volkswagen s ponosom najavljuje i novu seriju ovog vozila.  Novi Bugatti Veyron trebao bi se pojaviti krajem 2015. ili početkom 2016. godine te se najavljuje kao - umjetničko djelo. Međutim, ne zna se mnogo detalja oko ovog novog super automobila.  Iz Volkswagena najavljuju da će se raditi o automobilu koji će ponovno definirati standarde automobilske industrije. Trebalo bi se proizvesti 450 komada te će imati električni motor kojem bi snaga trebala biti 1,500 konja, a najveća brzina trebala bi biti 460 kilometara na sat. Također, mnogo će se uložiti u smanjenje mase automobila, sve kako bi brzina bila veća, a podsjetimo se Bugattijeva težina do sada je bila 1,888 kilograma.  Motor bi imao spremnik od osam litara, a ubrzanje od nula pa do 100 kilometara na sat trajalo bi svega 2,3 sekundi. 
 
Walter da Silva, voditelj dizajnerskog tima u Volkswagenu gostovao je u poznatoj i popularnoj televizijskoj emisiji o svijetu limenih ljubimaca, Top Gearu te je najavio novi Bugatti Veyron kao zvijer na kotačima u koju je već do sada uloženo mnogo, mnogo truda i sredstava. Za cijenu se još ništa ne zna, ali s obzirom na specifikacije vjerujemo da će biti viša od, sada već zastarjelog i 'sporog' Bugatti Veyrona SupeSporta. 
 
No, svemu ovome trebati dodati i sljedeće – teksaški Hennessey najavljuje i svoj super automobil koji bi se trebao zvati F5 prema oznaci za najjaču kategoriju tornada. Dakle, sezona 'lova' na najbrže automobile na svijetu tek je započela!