Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Nazovite nas
01 777 67 63
Košarica
Košarica je prazna

Car wrapping – da ili ne?

24.08.2016

Vjerojatno ste već nekoliko puta vidjeli car wrapping, ali niste znali da se tako naziva. Naime, radi se o jednom o novijih trendova kod vozača – na svoja vozila stavljaju naljepnice kojima reklamiraju svoj biznis ili biznis nekog drugog. Naljepnice se mogu prostirati preko cijelog automobila ili samo na jednom njegovom dijelu (primjerice staklu, vratima i slično). Car wrapping zapravo je reklama, a da bi bila efektna nije potrebno ništa drugo nego što više koristiti svoje vozilo. Dakle, idealna stvar za sve one koji su mnogo na četiri kotača.

Car wrapping – da ili ne?
Pomoću car wrappinga zapravo automobil postaje poput mobilnog panoa za reklamiranje. Ako i sami imate biznis možete ga reklamirati na vlastitom vozilu, a također je moguće da vam netko plati ako na ovaj način odlučite reklamirati tuđe tvrtke. 
 
Podaci o uspješnosti ovakve vrste reklame govori kako se radi o veoma uspješnom načinu, odnosno da čak od 80 do 90 posto ljudi zamjećuje ovakav način reklamiranja, a neke od kompanija koje su se na ovaj način reklamirale zabilježile su skok u prodaji svoje rube i usluga preko 100 posto!
 
Također, treba uzeti u obzir i činjenicu da neki vozači odlučuju napraviti car wrapping na svojem automobilu umjesto da ga ofarbaju jer je to mnogo jeftinija varijanta. Dakle, u ovom se slučaju radi o folijama koje su jednobojne, bez reklama. 
 
Ako i sami razmišljate na ovaj način reklamirati vlastiti posao ili, pak dodatno zaraditi reklamirajući nekog drugog na svom vozilu, evo o čemu trebate razmisliti:
 

ZA CAR WRAPPING:

  • Jeftiniji je nego bojanje cijelog automobila
  • Možete mnogo češće mijenjati izgled vozila nego što je to moguće klasičnim bojanjem lima
  • Štiti originalnu boju vašeg vozila, ne nanosi štetu boji kada se folija skida
  • Daje mogućnost prekrivanja cijelog vozila ili samo dijela vozila folijom
  • Daje bezbroj mogućnosti promjene izgleda vozila, ali i zarade
 

PROTIV CAR WRAPPINGA:

  • Nije trajno rješenje, većina folija koja se koriste u car wrappingu traje do maksimum pet godina
  • Ne skida se lako, a što je folija dulje na vozilu to je i skidanje dulje
  • Ne pokriva loše strane lima na vozilu, kao što su velika oštećenja ili hrđa – sve se to može vidjeti kroz nju
  • Morate platiti i stavljanje i skidanje folije
  • Ako ste obojali svoje vozilo, ne preporučuje se stavljanje folije u sljedećih 12 mjeseci
  • Ako je folija na staklu/staklima može vozaču smanjiti preglednost  za vrijeme vožnje
  • Folija se ponekad zna odljepljivati sa staklenih površina koje su zakrivljene, koje nisu ravne. 
 
 
Eto, sada ste upoznati s osnovnim prednostima i manama car wrappinga te možete odlučiti hoćete li i sami na svoje vozilo staviti foliju. U veoma naseljenim područjima ovo je popularan način reklamiranja te ga i na našim cestama možemo vidjeti sve češće. S obzirom na dobre rezultate koje donosi, mogli bismo reći da se radi o budućnosti marketinga, ali i poboljšanja estetike vozila!